úterý 29. dubna 2014

Nákupy Amy: Jarní výprodej Essence a Catrice 2014

Autor Amy: 

Ahoj všichni,
dnešní článek nebude o nákupech za určitý měsíc, ale co jsem si koupila na Jarní výprodeji Essence a Catrice 2014, o výprodeji jsme už psali článek, který dám dolů do informací. Koupila jsem si toho docela dost, ale pořád se to ještě dá, byly tam lidé, kteří toho měli hodně. Protože to byla výprodej, tyto věci se už nedají sehnat. U každého produktu něco málo napíšu a dám fotku. 



Essence - Longlasting eye pencil - 15 BLING BLING
Jako první produkt, je tato moc krásná dlouhotrvající tužka na oči, která opravdu drží na očích celý den. Možná bych si tuto tužku nekoupila, ale za 10,-. (kdo by to nevzal). Ve výprodeji byl jenom jeden odstín barvy a to 15 bling bling, je to krásná bronzová barva a víte, že já na tyto barvy jsem vysazená. 



Essence - Kajal pencil - 23 LOVE ME LAVENDER
Další produkt je opět tužka na oči. Je to obyčejná tužka na oči, její barva tmavě fialová. Její výdrž není už taková jak u té bronzové, ale vydrží na očích taky zhruba celý den. Já mám odstín 23 love me lavender a stála mě 20,-. 


Essence - Gel Tint - 04 PINK EXPOSED 
Teď se vrhneme na rty a to tímto úžasným leskem, který má krásnou červeno-růžovou barvu, kterou na rty opravdu nanesete. Tento lesk má takové divné balení, vypadá to jako takový rozpláslý lesk. Musím, ale říct, že mi lesk hodně chutná je sladký. Cena 20,-.



Essence - Beauty beats blush - 01 GROUPIE AT HEART 
Dále pokračuji krásně ostře růžovou tvářenkou. Tato tvářenka je z kolekce Justina Bieber, která u nás byla v zimě 2013/2014. Bohužel jsem ji nějak nezastihla, ale když jsem na výprodeji viděla tu tvářenku, která byla poslední a jen tak pohozená, tak jsem neváhala a hned si ji vzala. Protože byla tvářenka z kolekce, tak stála 30,-.


Essence - Me and my ice cream  cream blush - 01 ICE BOMB
A pokračuji další tvářenkou, ale tentokrát krémovou tvářenkou,  která je taky z kolekce, ale tentokrát z kolekce Me & my ice cream, kolekce u nás byla v létě 2013 (červenec, srpen). Má krásnou oranžovo-lososovou barvu a určitě se bude hodit i na léto. Tvářenka stála také 30,-.



Essence - Pigments - 08 COP & COPPER
Teď se vrhnu zase na oči a to pigmentem. Já mám celkem tři pigmenty a když jsem viděla pigment za 20,-, tak jsem neváhala a jeden si vybrala. Barva pigmentu je bronzová a je hodně podobná tužce, kterou jsem si koupila. Moc se těším, až ho začnu používat. Mám teď sice dva hnědé pigmenty, ale jsou úplně jiné.



Essence - Stay all day - 02 GLAMMY GOES TO...
Dále jsem si koupila krémové stíny. Barvou mi hodně připomínají bronzové Colour tatto, ale stejně nejsou tak krásné. Podle názvu jste poznali, že vydrží celý den a musím uznat, že je to pravda. Cena 20,-.



Essence - Colour & go - 157 MY FORTUNE COOKIE 
Jako další tu mám lak na nehty. Bylo tam spoustu laků, ale málo odstínů barev, já jsem si nakonec vybrala krásný zlatý lak. Cena laku 20,-.



Essence - Pigments - tester - 09
No a teď už to budou jenom testery. Jako první tady má tester pigmentu. Jeho barva je krásná perleťově-bílá. Cena jednoho testeru je 5,-.




Essence - Eyeshadow - tester - 30, 65, 54 
A jako poslední tady mám tři testery obyčejných očních stínů. Balení testerů mi připadá nepraktické, ale zase jsem si řekla, že za 5,- je to jedno.
Barvy testerů:
30 - Odstín barvy je světle modrý.
65 - Odstín barvy je hnědý až bronzový, (hodně mi připomíná Smog z Naked).
54 - Odstín barvy je perleťově fialový.
Všechny odstíny jsou třpytivé, (ne matné).




Tak to by bylo všechno, já doufám, že se Vám tyto nákupy líbily a že napíšete do komentářů, co se Vám nejvíc líbí. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat