sobota 5. dubna 2014

Rtěnka za Bronz!

Autor: Nell

Ahoj,
ačkoliv je čtvrt na jedenáct, tenhle článek si nemůžu odpustit. Na taneční soutěži v Jinonicích jsme dnes spolu s holkama s týmu vybojovaly krásné třetí místo :D. Jelikož to původně vypadalo hodně beznadějně, naše radost byla o to větší a to ani nemluvím o tom, že se na prvním a druhém místě umístili týmy ze stejné taneční společnosti- Fantasy dance studio (neboli FDS). Celá soutěž končila tím, že půlka sálu skandovala FDS, FDS, FDS.....prostě nádhera. Sice nadšená, ale neskutečně vysílená jsem se doplazila na Arkády, kde jsem svou energii doplnila malinovým čajem a jahodovými kuličkami z Bubbleology. Poté jsem se vydala do DMka (jak jinak), které jsem prošmejdila horem dolem. Nakonec jsem se celkem zdržela u relativně nových longlasting rtěnek od Dermacolu. Jedna se mi celkem zalíbila (odstín: 06, cena: 159.-) a jelikož máme dneska ten bronz ani jsem dlouho neváhala a koupila si jí. Prostě za odměnu :D.

Zítra naše soutěžní éra pokračuje, tak nám držte palce ;) a pokud jste si dneska taky něco pěkného koupili, tak určitě napište.



Žádné komentáře:

Okomentovat