neděle 20. dubna 2014

Velikonoční tradice

Autor: Nell

Ahoj,
Velikonoce se blíží a já se nemůžu zbavit otázky, jak moc jsou u nás ještě dodržované tradice. Myslím, že ve většině případů budou dodržované více na vesnici než ve městě, ale nemusí to být pravidlem. Jen taková úvaha. U nás doma (bydlím v Praze) se třeba Velikonoce neslaví skoro vůbec. Jasně, uklidíme, umyjeme okna a něco málo napečeme, ale tradice prakticky nedodržujeme. Loni jsme ještě barvili vajíčka, ale letos ani to ne. Místo vajíček, které se stejně většinou nesní jsem se postavila do kuchyně já a připravila jsem "velikonoční cupcakes" a ty rozhodně nejsou tradiční :D. Vím ale, že se u nás sní narozdíl od vajíček a mazance (který jsme koupili v pekárně). Prostě jsou pro nás Velikonoce spíš dny, kdy uděláme pořádný jarní úklid a něco málo si upečeme. Proto by mě zajímalo, jak vypadají velikonoce u vás. Slavíte či neslavíte? Dodržujete tradice anebo nikoliv??? Určitě mi napište odpovědi do komentářů, protože by mě to vážně zajímalo :).

MOJE CUPCAKES :) :

Žádné komentáře:

Okomentovat