pátek 11. dubna 2014

Spotřebováno! Duben 2014

Autor: Amy

Ahoj všichni, dnes to bude článek o tom, co jsem v poslední době spotřebovala a co půjde do koše. Tyhle články nebudu přidávat pravidelně, prostě vždy, když spotřebuju určité množství produktů, ze kterých už by mohl být jeden článek.

Spotřebované produkty:

1) Makeup od Sephory R20
· Koupila jsem ho asi před rokem v parfumerii Sephora. Makeup jsem koupila ve slevě za 150 CZK.
· Odstín jsem si koupila nejsvětlejší. Původně jsem si myslela, že mi odstín nesedne, protože jsem si ho nemohla ani vyzkoušet, ale kupodivu jsem se trefila.
· Bohužel makeup už nikde neseženete, protože jak jsem říkala, už v té době byl ve slevě.
· Byla jsem s ním spokojená, ale po druhé bych si ho asi nekupovala.

Hodnocení :


2) Korektor od Maybelline Affinitone 02 Natural
· Tento korektor jsem si koupila asi před půl rokem v Rossmannovi asi za 100 CZK.
· Korektor můžete najít ve třech odstínech, já mám odstín 02 Natural.
· Určitě jsem s ním neměla žádný problém, byl super. Usmívající se

Hodonocení :


3) Makeup od Miss sporty So Clear Perfect Skin 02 Medium
· Makeup už mám spotřebovaný hrozně dlouho, ale nějak jsem ho nechtěla vyhodit, ani nevím proč.
· Koupila jsem si ho asi před rokem a půl, byl to takový můj první zkušební makeup.
· Už si ani nevzpomenu, kolik stál, ale myslím si, že do 100 CZK určitě.
· Rozhodně bych si ho znovu nekupovala, ale na to, že to byl můj první makeup, tak dobrý.

Hodnocení :

4) Řasenka od L´orealu
· O této řasence vím jenom to, že je od L´orealu a to je asi všechno. Smějící se
· Řasenku mám po mamce. Mamka mi ji dala úplně vyschlou a tak jsem si řekla, že alespoň budu ještě používat kartáček.
· Tento produkt ještě vyhazovat nebudu, ale když je vypotřebovaný, tak že ho sem napíšu.

Hodnocení : (nemůžu posoudit, nepoužívala jsem řasenku, jenom kartáček) Usmívající se


5) Lak na vlasy Schwarzkopf Taft looks
· Lak na vlasy jsem dostala od mamky.
· Byla jsem s ním docela spokojená, ale zase když ho bylo na hlavě moc, tak ty vlasy vypadaly jako, kdyby je někdo vylisoval. Smějící se

Hodnocení :


Doufám, že se Vám článek líbíl, a že napíšete do komentářů, které produkty jste za poslední dobu vypotřebovali vy. Mrkající

Žádné komentáře:

Okomentovat