pondělí 28. dubna 2014

Nákupy Nell: Jarní výprodej Essence a Catrice 2014

Autor: Nell

Ahoj všichni,
vítám vás u dalších nákupů. Tentokrát to bude o tom, co jsem si koupila na výprodeji Essence, o kterém už jsme psaly článek (odkaz na něj najdete pod článkem). Protože je toho celkem dost, rozhodla jsem se, že to nebudu zařazovat do klasických nákupů, ale udělám na to právě samostatný článek. Jak už jsem říkala, byl to výprodej, to znamená, že teď už tyto produkty pravděpodobně neseženete, tudíž jsem nedělala nějaké detailní záběry produktů. U každého bude jen jedna fotka :).



Essence- Me & My ICE CREAM- Cream blush 01 ICE BOMB, Nail polish 01 BEN & CHERRIES
Začnu asi tím, z čeho mám největší radost a na co jsem se nejvíc těšila a to Essence limitkou Me & My Ice cream. Z téhle limitky jsem si minulé léto vysnila krémovou oranžovou tvářenku a krásný světle růžový lak s perletí. Bohužel, jak bývá mým dobrým zvykem, než jsem se odhodlala k nákupu těchto dvou produktů, nebyly už k sehnání. Proto jsem doufala, že je alespoň chytnu na výprodeji- A JO! ....myslím, že ta tvářenka byla dokonce první věc, kterou jsem hodila do košíku :). A ačkoliv by podle mě mohla trochu déle vydržet, je nádherná a jsem z ní absolutně nadšená. Lak je taky boží! Bohužel mám pocit, že trošku proužkuje, ale nic závažného a barva je prostě skvost :-*.
Jak tvářenka, tak lak stály 30,-.
PS: Na fotce vypadá lak bez lesku, ale ve skutečnosti má v sobě krásnou perleť.





Essence stay with me longlasting lipgloss 01 ME&MY ICE CREAM
Jako další jsem se rozhodla mluvit o produktu, který v poslední době používám asi nejčastěji. Je jím lesk na rty z řady "stay with me". Než budu mluvit o samotném lesku, mám k němu takovou malou poznámku. Před chvílí jsem mluvila o tvářence a laku z kolekce "Me & My Ice cream" A ačkoliv je tenhle lesk v odstínu 01 Me & My Ice cream, s touto limitkou nemá vůbec nic společného, jen náhoda :). Teď už ale k lesku. Je příjemný, hezky voní, má krásnou barvu, lepká jen maličko, skvěle se nanáší a vydrží mi na rtech tak 3 hodiny, což je na lesk dost! Lesky sice moc nenosím, ale tenhle je bomba!
Stál mě 20,-.
Stejně jako předchozí lak, i lesk má v sobě třpytky, jen nejsou na fotce vidět.



Essence stay matt lip cream 04 SILKY RED
Dále tu mám lip cream z podobné řady, jako předchozí lesk. Řekla bych, že název odpovídá produktu, je to opravdu "lip cream". Není to ani lesk, ani lip tint, ani balzám.....prostě lip cream. Musím říct, že mi vůbec nevyhovuje vůně- ta se mi vážně nelíbí. Další, ne tak úplně problém, je barva- ačkoliv je to přesně ta, kterou jsem chtěla, vůbec mi nesluší, ale myslím, že v kombinaci s nějakou červenou rtěnkou bude slušet i mně. Jak už název napovídá, tento produkt by měl rty zmatnit, myslím, že to zvládá docela obstojně. Ani výdrž není špatná, ale obecně mě tento produkt moc neoslovil :/.
Stál mě rovněž 20,-.



Catrice COLOUR INFUSION LONGLASTING LIPSTAIN 020 Rose Wood Avenue
Posledním produktem na rty a zároveň jedinou věcí, kterou jsem si koupila od Catrice je fixa na rty (od Catrice, samozřejmě :D). Tenhle produkt jsem chtěla vždycky vyzkoušet, bylo mi celkem jedno od jaké firmy, ale zkusit jsem ho chtěla. Doufala jsem, že to budu milovat a že mi na rtech udělá jen efekt "Né, to není dokreslený, vždyť já mám takhle krásný a plný rty pořád." To se bohužel nestalo. Při aplikaci mě to celkem divně štipká, barva se mi na rtech moc nelíbí a střed vymizívá strašně rychle, takže pak vypadáte, jako když máte jen obkrouženou pusu tmavou konturkou- a to nevypadá dobře. Já rozhodně spokojená nejsem.
Bohužel na cenu si už nevzpomenu, ale do 40,- to bylo určitě!



Essence pigments- 08 cop & copper, 18 little mermaid, 07 safety first (tester), 09 be my brightsmeid (tester)
Od Essence mám doma už 3 pigmenty a miluju je natolik, že jsem si na výprodeji přikoupila ještě dvě plná balení a dva testery (takže 4 další pigmenty :D). Pigmenty od Essence jsou naprosto perfektní- jsou hezky lehké a (logicky) skvěle pigmentované. Na výprodeji jsem si pořídila krásnou, řekla bych, až oceánovou modrou (18 little mermaid), božskou bronzovo-oranžovou (08 cop & copper), třpytivou neonovou oranžovou (07 safety first) a světlonkou zlatou (09 be my brightsmeid).
Plné verze stály každá 20,- a testery 5,-.

(zleva: 18 little mermaid, 08 cop & copper)

(shora: 07 safety first, 09 be my brightsmeid)


Essence longlasting eye pencil 15 BLING BLING
Dalším fantastickým produktem, který jsem si na výprodeji koupila, je bronzová tužka na oči. Tahle tužka drží jak přibitá celý den a je neskutečně krásně pigmentovaná. Navíc si myslím, že se bude skvěle hodit jako podklad pod můj nový bronzový pigment :).
Stála mě 10,- nebo 20,-. Už si to přesně nepamatuju.



Essence STAYS no matter what 02 stunning brown
Dále tu mám zase jeden horší produkt, opět je to tužka na oči (hnědá). Tahle tužka se nanáší strašně špatně, vůbec to s ní nejde hladce a....... Ani nevím, jak to popsat, prostě mi nevyhovuje!
Stála mě 10,- nebo 20,-. Už si to přesně nepamatuju.



Essence stay all day long lasting eyeshadow 02 GLAMMY GOES TO
Pomalu se blížíme konci a to s krásnými zlato-bronzovými krémovými stíny, které jsou ale bohužel taky přešlapem :(. Barva je sice nádherná, ale stíny jsou strašně suché a velmi špatně se s nimi pracuje- je problém je rovnoměrně nanést. Co se výdrže týče, tam je to taky nic moc, ale ráda s nimi rozjasňuji vnitřní koutky :).
Stály mě zase 10,- nebo 20,-.



Essence gel eyeliner 04 I LOVE NYC
Jako předposlední produkt tu mám pro změnu zase nějaký objev a tím jsou gelové linky od Essence v odstínu 04 I LOVE NYC. Od Essence už mám doma jedny linky (černé), s těmi mám ten problém, že jsou moc suché a nepracuje se s nimi nejlíp. Tyhle to mají naopak, ty jsou relativně vodové a je celkem problém je nabrat, ale když se to povede, linky drží celý den a barva je absolutně nádherná. Velká spokojenost!
Stály mě 20,-.



Essence TESTER eyeshadow 63
A zakončím to testerem stínů od Essence v odstínu 63. Na pleti jsou mnohem světlejší, ale pro změnu vytvoří krásný lehký lesklý efekt. Jsou opravdu moc krásné a jsem ráda, že jsem si je koupila.
Stály mě 5,-.



Tak to by bylo pro dnešek vše, doufám, že se vám moje Essence nákupy líbily a že si přečtete i další články na A&N :-*.

Pozvánka na Jarní výprodej Essence a Catrice 2014: http://amy-and-nell.blogspot.cz/2014/03/jarni-vyprodej-essence-catrice-2014.html

Žádné komentáře:

Okomentovat