pátek 18. dubna 2014

LookFantastic

Autor: Amy

Ahoj, dnes to bude článek o eshopu, přes který jsem objednávala Naked palette od Urban Decay. Na tomto ehopu můžete najít značky jako je: Urban Decay, Benefit, Wella, Molton Brown, Nails Inc., Real Techniques a další.

Jak už jsem zmínila na začátku, já jsem si objednala přes Lookfantastic jednu z nejznámějších palet- Naked palette od Urban Decay. Na této stránce je dobré to, že je poštovné zdarma takže mě paletka vyšla přibližně na 36 liber=1100 CZK, ale o tom až v dalším článku o Naked paletce.

Jak už jsem napsala, na Lookfantastic není poštovné, ale má to i své nevýhody, protože nemáte jistotu, že Vám objednané zboží přijde nepoškozené. Mně paletka přišla v krabici, která byla trochu poškozena (paletka byla ale v pořádku). V ní byla paletka ještě v plastové krabičce a byla vložena do plyšového obalu.

S objednávkou jsem neměla problém, paletka mi přišla asi do 10 pracovních dnů, problém byl spíše, jak už jsem říkala s poškozeným balením.

(...paletka je lehce odřená, ale to je z toho důvodu, že už mám paletku asi rok)





Doufám, že se Vám článek líbil, a že jsem Vám řekla něco více o eshopu. Mrkající

Hodnocení:

Žádné komentáře:

Okomentovat