středa 2. dubna 2014

Look Back Amy&Nell: Březen 2014

Autor: Amy&Nell

Ahoj všichni,
dneska pro vás máme tak trochu netradiční Look Back. Normálně děláme Look Back každá za sebe, ale jelikož jsme se moc nemohly shodnout na tom, kdo bude o jaké novince mluvit, rozhodly jsme se, že se ho pokusíme napsat společně :).

1. Novinky a zajímavosti:
Než se pustíme do samotných novinek, zmíníme ještě dvě Beauty akce, které nás čekají v dubnu. A to kosmetický veletrh Interbeuty Prague a Výprodej kosmetiky Essence a Catrice. O obou událostech už jsme psaly články (pro jejich zobrazení klikni na růžový text).

1) Urban Decay Electric Pressed Pigment Palette
A přesouváme se na novinky. První je tedy Electric Pressed Pigment Palette od Urban Decay. Je to nádherná paletka plná deseti zářivých stínů. Moc o ní nemáme ani co říct, Urban Decay prostě nikdy nezklame. Navíc obsahuje fantastický stín s názvem Chaos, který je velmi podobný stínu Outremer od Narsu.




2) Essence Cookies & Cream
Další je nová kolekce od Essence Cookies & Cream (Právě v prodeji). V kolekci nás obě velmi nadchla krásná šťavnatá tvářenka v odstínu 01 cakepop, that's top!. Ale četly jsme, že nejsou špatné ani stíny ani krémy na ruce. Celkově nám celá kolekce přijde fajn, tak na ní určitě mrkněte.
Pozor! Nenechte se zmást názvem, produkty nejsou krémové, ale pudrové.



3) Rimmel Apocalips NEON
Tady jsme trochu zmatené. Klasické Apokalips jsou něco jako hodně pigmentované lesky bez třpytek od Rimmelu. Nové odstíny, které Rimmel vyvinul jsou ale zelená, žlutá a modrá. Možná, že je to jeden z aprílových žertíků (protože se o nich Rimmel poprvé zmínil 1. dubna), ale jinak nevíme, kdo by nosil zelené rty. U modré bychom to ještě pochopily, protože se dá kombinovat s červenou a tak vznikne krásná fialová, ale jinak to moc nechápeme. I tak bychom ale byly rády, kdyby se k nám dostaly, protože na tématickou party či něco podobného nám to přijde super :).



4) Dermacol 1000 LASHES VOLUME BUILD UP MASCARA
A zakončíme to dvěma řasenkami. Prní je 1000 lashes volume build up mascara od Dermacolu. Myslíme, že se bude hodit pro milovníky velkých kartáčků, které ale řasy dokáží hezky oddělit. Bohužel nám přijde, že s balením šlápl Dermacol trošku vedle, ale to je věc názoru.



5) Astor Seduction codes mascara
Poslední novinkou je Seduction codes mascara od Astoru. Její kartáček má v poslední době velmi populární tvar přesýpacích hodin. Přijde nám, že narozdíl od  řasenky Retro glam od Rimmelu by mohla řasy hezky pročesat a oddělit. Bohužel ani tady nejsme nadšené z balení.


2. Oblíbený trend:
Nell: Jestli náš blog čtete delší dobu, víte, že jsem milovník bláznivého a barevného makeupu, minulý měsíc tomu tak ale nebylo a nosila jsem spíš neutrální líčení (většinou s nějakou šťavnatou tvářenkou).

Amy: Já jsem to měla přesně naopak :D. Většinou se v makeupu držím neutrálních tónů (růžová, zlatá, hnědá,...). Tenhle měsíc jsem se ale celkem odvázala a pouštěla jsem se do barevnějších looků (nejčastěji modrých).

3. Oblíbené produkty:
Nell:
1) Bourjois healthy mix foundation 51 Vanille clair (Light vanilla)
Jedním z mých nejpoužívanějších produktů byl můj nový makeup od Bourjois Healthy mix. Protože jsem v makeupech celkem nováček, neměla jsem zatím příležitost jich moc vyzkoušet, ale tenhle je z nich zatím úplně nejlepší. Krásně se spojí s pletí a vydrží celý den. Už jsem o něm psala v Březnových nákupech, jejichž odkaz najdete pod článkem ;).


2) Essence Blush up!10 heat wave
Dál jsem si taky hodně oblíbila novou tvářenku od Essence v odstínu 10 heat wave. Je naprosto krásně pigmentovaná, ohnivá a prostě úžasná :D! Rovněž se o ní dočtete víc v březnových nákupech ;).



Amy: 
1) essence pigmets 17 dory in love
Tento pigment jsem si koupila ve výprodeji, myslím za 30,- a určitě se to vyplatilo. Hodně často jsem ho za měsíc březen nosila. Je fakt super, ale doporučuji si první nanést stíny a ne make-up, protože víme jak to vypadá, když pigment napadá pod oči.


2) Maybelline The colossal volum´ express
Dále tu mám řasenku od Maybelline, je to hodně populární řasenka, kterou mnozí z vás určitě znají a protože byla akce s odličovačem za 130,-, skončila hned v mém nákupním košíku- taky kdo by si jí nevzal :D? Také musím říct, že je řasenka úžasná a skvěle se s ní pracuje. ;) 


4. Co nás na A&N čeká příští měsíc?
Příští měsíc se můžete těšit na nějaké nové TAGy, jarní tutorial a možná i soutěž, tak ať jí neprošvihnete ;).


Doufáme, že se vám náš společný Look back líbil, a že nám napíšete, jaké novinky zaujaly vás či jaké produkty jste si oblíbili ;).

Žádné komentáře:

Okomentovat