neděle 30. března 2014

Maybelline Color Vivids

Autor: Amy

Maybelline Color Vivids je kolekce zářivých, krásných rtěnek. Rtěnky jsou u nás v ČR už asi rok. Jsou dostupné ve všech našich drogeriích (dm, rossmann, teta…). Cena se pohybuje kolem 150-200 CZK, je to podle toho, kde nakupujete.

Když se na tyto rtěnky podíváte, určitě mnohé z vás napadne, že na rtech nebudou tak pigmentované a zářivé jako v tubě, ale opak je pravdou, o pigmentaci u těchto rtěnek rozhodně není nouze. Rtěnky mi vyhovují, jsou fajn a myslím si, že se hodí pro všechny věkové kategorie, ale větší oblíbenost budou mít u mladších dam.
Mé odstíny rtěnek jsou do růžova, ale v podstatě je každá úplně jiná. Smějící se


Pink Pop 900
Tento odstín jsem si koupila úplně jako první. Jak už název napovídá, rtěnka pink pop je krásná studená Barbie růžová, kterou bych doporučila slečnám se světlou pletí a výraznýma očima.


Vivid Rose 904
Moje druhá rtěnka z této kolekce. Nemám ji moc dlouho, bude to asi něco přes dva měsíce, ale už dlouho před tím jsem o ní snila. Tento odstín je spíše do červena, ale úplně rudá to není, je to takový červený odstín růžové.


Hot Plum 906
Moje zatím poslední rtěnka z této kolekce, kterou jsem dostala teď na Vánoce. Tento odstín vypadá v tubě fialově, ale nemusíte se bát, protože na rtech je rtěnka spíše růžová.


Doufám, že se Vám recenze na tyto krásné rtěnky líbila, a že jsem Vám alespoň pomohla při výběru. Mrkající

Hodnocení:

Žádné komentáře:

Okomentovat