pátek 28. února 2014

Look Back Nell: Únor 2014

Autor: Nell

Ahoj,
vítám vás u mého únorového Look Backu. Pokud jste nečetli můj lednový Look Back (odkaz bude pod článkem), pokusím se vám teď rychle vysvětlit, co to vlastně look back je. Look Back je takové shrnutí toho, co se za daný měsíc v kosmetickém světě událo, co jsem nosila a pod.

1. Novinky a zajímavosti:

1) Novinky Essence
Jako první musím určitě zmínit nový sortiment Essence, o kterém jste už určitě slyšeli. Musím říct, že mě hodně věcí zaujalo, například nové paletky All about...., tvářenky Blush Up! a spousta dalších. Určitě doporučuju Essence novinky omrknout, protože podle mě hodně z nich stojí za povšimnutí.



2) Loreal Barevná křída
Další novinkou jsou tzv. Barevné křídy od Loreal, což by měly být v podstatě barvy na vlasy, které se ale vymyjí po prvním mytí vlasů. Měly by být hodně křiklavé a výrazé, takže přemýšlím o tom, že bych v létě taky nějakou vyzkoušela.


3) Dermacol- Lash booster mascara base
Nová báze pod řasenku mě vážně zaujala. Jsem na ní moc zvědavá. Pokud s ní máte někdo zkušenosti, tak napište! ;)



4) Maybelline- The Colossal Go extreme mascara
Konečně se k nám dostala Colossal Go extreme řasenka od Maybelline. Bohužel se teď hodně snažím umírnit s nakupováním, ale rozhodně bych jí někdy chtěla vyzkoušet.



5) Loreal infallible make up
Do českých drogerií se konečně dostal i Infallible makeup od Loreal. Celkem mě překvapia škála odstínů, které se k nám dostaly. Moc jsem to nezkoumala, ale přišlo mi, že by si možná i bledulky vybraly.



3) Rimmel- světlejší odstíny makeupů
A zakončím to něčím, na co jsme všichni dlouho čekali - Rimmel chystá nové světlejší odstíny svých makeupů! Bohužel si nejsem jistá, jestli se dostanou i do ČR, ale podle mých informací by měly. Doufám že jo, protože si myslím, že by tím u nás Rimmel mohl konečně zlomit ten zlozvyk s prodejem tmavých žlutých makeupů.



2. Oblíbený trend:
Dnes tuhle část Look Backu asi vynechám, protože se u mě v únoru nic jako oblíbený trend nevyskytovalo. Jediné, co se u mě "jakž takž" opakovalo bylo modré líčení, které jsem na sobě měla si 3x nebo 4x. Jinak jsem to pořád měnila.

3. Oblíbené produkty:

1) Essence pigment 17 dory in love
Tehle pigment jsem si moc oblíbila, zvlášť v kombinaci s tyrkysovým Color Tattoo. Víc k tomu asi nemám moc co říct :D . Už jsem se o něm zmiňovala v únorových Nákupech a dokonce jsem s ním dělala i tutorial (odkazy budou pod článkem).



2) Elf luxusní tekutá rtěnka Strawberry
Moc ráda jsem také nosila tuhle tekutou rtěnku od Elfu, kterou jsem si absolutně zamilovala. Krom úžasné barvy má i skvělou chuť, což se u rtěnky vždycky hodí :D. Jedinou její nevýhodou je aplikace, která je trochu zdlouhavá, ale o tom už více v nákupech, jejichž odkaz je, jak už jsem říkala, pod článkem.



4. Co nás na A&N čeká příští měsíc?
Příští měsíc se můžete těšit na pár jarních tutorialů, několik recenzí a možná i TAGy 50 random facts about me.

To by bylo z dnešního Look Backu vše, já doufám, že jste si ho užili a že mi napíšete, jaké novinky zaujaly vás ;).

Nákupy Nell: Únor 2014: http://amy-and-nell.blogspot.cz/2014/02/nakupy-nell-unor-2014.html
Look Back Nell: Leden 2014: http://amy-and-nell.blogspot.cz/2014/02/look-back-nell-leden-2014.html
Tutorial s Essence Pigmentem: http://amy-and-nell.blogspot.cz/2014/02/vyrazne-modre-liceni-ala-nocni-obloha.html

2 komentáře: