úterý 11. února 2014

Co jsem dostala k Vánocum 2013? by Amy

Autor: Amy

Takže dnes to bude takový pohodový článek a to, co jsem letos našla pod vánočním stromečkem.

Vím, že tento blog je spíše o kosmetice a kráse, ale říkala jsem si, že bych Vám napsala všechno, ale k té kosmetice bych se více vyjadřovala.

Moje dárky:
Svoje dárky rozdělím do takových skupin a to:

Elektronika:
Tak z této skupiny jsem dostala "staronový" mobil Smějící se. Mobil jsem vlastně dostala po tátovi a tím mobilem je iPhone 4s černý, z tohoto mobilu mám velkou radost, protože to byl můj vysněný mobil . No a potom plus takový kryt, který ukážu samozřejmě taky na fotceMrkající.





Další takovou elektronickou věcí je mikrofon. Obyčejný černý, karaoke mikrofon, který je na nějaké to občasné zpívání atd.




Tak to by bylo co se týče elektroniky všechno, a teď se vrhnu na další věci.

Nádobí (domácí potřeby):
Další skupinou jsou tzv. domácí potřeby a to v mém případě byla sada na espresso (hrnek na espresso, a k tomu sklenička na vodu na takovém tácku). A dále to byla krásná červená termoska. (Vím, že si mnozí z vás řeknou, že to jsou hloupé dárky, ale já z nich měla radost).





Kosmetika:
Teď se pustím do té části, která bude asi nejdůležitější a to…. Ano je to kosmetika!!!!! Smějící se, ale i tak toho z té kosmetiky moc nebylo. Jako první začnu odličovacími ubrousky od Baley. Já jsem Balea ubrousky kdysi používala, ale teď jsem přesedlala na ubrousky Douglas, ale přece jenom se budou hodit, i když jsou méně napuštěné, než ubrousky od Douglasu.


Potom jsem dostala takové ty "originální dárky'' jako je voňavka (neznámá značka) a deodorant od Rexony Smějící se



Tak a teď se pustím do té dekorativní kosmetiky a to je moje rtěnka od Maybelline z kolekce Vivids. Tyto rtěnky jsou úžasné, určitě na ně bude recenze.



A jsme u posledního kousku kosmetiky a tím je tužka na oči od Nice cosmetics, tení to taková ta klasická tenká tužka, se kterou nalíčíte linky. Je tlustší a má hnědo-růžovou třpytivou barvu, zatím je docela fajn i když se docela špatně nanáší.



Různé:
Další kategorie jsou takové různé věci a to třeba knížka a jiné drobnosti… Já jsem teda knížku dostala a to od mé oblíbené spisovatelky Jacqueline Wilsonové, knížka se jmenuje Konec snění a docela už na ní těším. A posledním dárkem je přívěšek ve tvaru srdíčka, ze kterého mám taky velkou radost je to takový decentní náhrdelník.





Tak to by bylo asi všechno, doufám, že se Vám článek líbil a určitě dejte vědět do komentářů, co jste dostali vy Mrkající.

Recenze na Maybelline Color Vivids: připravuje se 

Žádné komentáře:

Okomentovat