čtvrtek 27. února 2014

50 Random facts about me TAG/ 50 Náhodných faktů o mně TAG by Nell

Autor: Nell

Ahoj,
dneska mám pro vás TAG, který se v poslední době na internetu rozmohl. V tomhle TAGu se o sobě pokusím vymyslet 50 faktů, tak mi držte palce.

1. Miluju kosmetiku, její nakupování, líčení atd. a strašně ráda se v ní pořád víc a víc vzdělávám.
2. Moje nejobíbenější barva je růžová.
3. Nesnáším dějepis a to hlavně proto, že náš dějepisář je kretén (pardon, ale jinak se popsat nedá).
4. Miluju čokoládu (hlavně Milku) a jsem schopná si jí dát ve dvanáct večer, i když vím, že je to to nejhorší, co můžu udělat.
5. Většinou, když jsem přes den unavená, těším se až si lehnu do postele a budu spát, ale potom si do ní zalezu a jsem strašně dlouho na počítači, jako teď. Je půl jedný a já píšu článek.
6. Strašně miluju podpatky a pořád je nosím, i když měřím 173 cm.
7. Jsem strašně upřímná a někdy až moc.
8. Nemám ráda oblečení s křížky a čepice s nápisem.
9. Mám strašně lámavé a příšerné nehty, ačkoliv se o ně starám.
10. Jsem velkej puntičkář.
11. Mým nejoblíbenějším seriálem je Comeback.
12. Vždy, když si kupuju diář, tak musí být denní.
13. Pořád koušu šňůřu od sluchátek (jako náš králík Smějící se).
14. Dost často se mi stává to, že jdu po ulici nebo jedu tramvají, vzpomenu si na něco vtipného a začnu se smát.
15. Mám strašně velkou nohu (40).
16. Hodně mě baví péct barevné dortíky (cupcakes).
17. Pořád tancuju a to POŘÁD myslím vážně. Jsem schopná tancovat i na tikot hodin (a to není vtip)!!
18. Neumím kreslit.
19. Všude kreslím oči s linkou.
20. Nevím, jestli chci děti.
21. Strašně mě fascinuje nandavání kopečků zmrzliny- a vůbec nevím proč Překvapený.
22. Nemůžu moc obědvat něco sladkého, protože toho moc nesním. Mám sice sladké hodně ráda, ale nesním ho moc najednou.
23. Patnáct let jsem nesnídala a konečně se to snažím změnit Šlápnul vedle.
24. Mám radši instagram než fb (co se sdílení fotek týče).
25. Největší pořádek mám v receptech a v kosmetice.
26. S Amy od sebe bydlíme cca. 300km, ale jsme spolu neustále na skypu. Ráno, odpoledne i večer.
27. Sbírám věci s kravými vzory (a zdržte se prosím komentářů, že kopíruju Get The Louk).
28. Každý den mám jiný makeup. Neumím moc nosit pořád to samé.
29. Miluju Londýn a ačkoliv jsem tam už byla, chci tam zase.
30. Strašně ráda dlouho spím. Někdy i do jedné.
31. Celkem dost myju okna (u nás doma, babičkám, tetě,...). Ne, že by mě to nějak extra bavilo, ale zas tak mi to nevadí, takže jsem tím většinou pověřená.
32. Absolutně nesnáším ananas.
33. V Bubbleology si skoro vždy dávám jablečný čaj (studený bez ledu) a jahodové kuličky.
34. Nikdy jsem se moc nevázala ne nějakou hvězdu (př. One direction, Justin bieber,...).
35. Hodně si plánuju budoucnost a nesnáším, když se mění.
36. Občas říkám věci které tak nemyslím.
37. Nemám ráda myši a od myši přes potkana, křečka až po morče je pro mě všechno myš.
38. Nenosím moc šperky.
39. Nemám ráda kuličkový ani sprejový deodorant- používám jen tuhý.
40. Nesnáším, když si sestra koupí něco stejného (boty, oblečení,...) jako já!
41. Hodně dbám na úpravu obočí a většinou je to to, čeho si u lidí jako první všímám.
42. Hrozně snadno se rozesměju tak, že mě potom nejde zastavit Smějící se.
43. Moc nemusím alkohol.
44. Nenakupuju moc oblečení.
45. S Amy strašně rády točíme různé "videoklipy" a jsme obecně hodně akční.
46. Miluju latte.
47. Mám mnohem radši třtinový cukr než normální.
48. Strašně mi nejde matika, fyzika, chemie a pod. Křičící
49. Je 01:47 a právě skypuju s Amy.
50. Jsem strašně unavená- jdu spát, dobrou.

Doufám, že se vám TAG líbil, že ho uděláte taky, a že mi dáte do komentářů odkaz Mrkající.

Žádné komentáře:

Okomentovat