pondělí 10. února 2014

Look Back Amy: Leden 2014

Autor: Amy

Ahoj všichni,
Look Back nebo-li ohlédnutí, budou články co nás za poslední měsíc zaujalo nebo co se na nás chystá. Také jaký trend jsme si oblíbily a jáké oblíbené produkty používaly. Článek bude vždy přidán poslední termín v měsíci. Usmívající se

1. Novinky a zajímavosti

1) Jako první Vás seznámím s novou řasenkou od Max Factoru. Je to Excess volume řasenka. Tato řasenka, je zvláštní tím, že je oboustranná (dvě vrstvy).
První vrstva je super zhušťující, obsahuje vosk a objemové částečky k vytvoření mimořádného efektu vzhledu řas s dokonalým objemem.
Druhá vrstva je intenzivní černý lak umožňuje, aby byl lak aplikovaný po celé delce řas od kořínků po konečky.
Řasenka, ale nemá takový kartáček, jaký bych si představovala já, protože tento styl kartáčku, mi nevyhovuje.
 


2) Další novinkou je kolekce od essence, která se jmenuje Ice ice baby. Tato kolekce mě docela zaujala, co se týče nějakých produktů. Například krásné metalické tužky na oči, oční stíny v zimních a ledových barvách, balzámy na rty, ale také i zimní krém na ruce.


3) Opět to bude kolekce od essence, tentokrát kolekce z názvem Love letters. Myslím si, že tato kolekce se k nám dostane nějak uprostřed února, protože je asi spojená s Valentýnem. Usmívající se V této kolekci, mě opět zaujaly duo tužka na oči v krémové barvě, ale taky malá paletka se šesti, krásnými lehkými barvami.
Tip! Určitě bych tyto produkty z kolekce doporučila, lidem, kteří nemají nebo nenosí, moc výrazné líčení. Mrkající


2. Oblíbený trend:

Minulý měsíc jsem si docela oblíbila nosit spíše tvářenku do šedo-hněda, ale za to výrazné růžové nebo červené rty a vínové krémové stíny.

3. Oblíbené produkty:

1) Maybelline Color Vivids odstín 904-Vivid Rose
Na tyto rtěnky jsem už dělala recenzi a jsou opravdu úžasné a hodně jsem nosila tento odstín opravdu úžasné.


2) Maybelline Color Tattoo odstín 70-Metallic Pomegranate
Určitě znáte známé Maybelline Color Tattoo, já jsem si zrovna minulý měsíc oblíbila tento odstín, je to taková tmavě vínová barva, ale když jí dáte v menší vrstvě, výjde z toho i taková hněďo-vínová. Usmívající se



Co nás na A&N čeká příští měsíc?
V dalším měsíci se můžete těšit na dva Valentýnské tutorialy-jemné i výraznější, ale také tutorial pro ty kdo nosí brýle. Můžete se také těšit na spoustu TAGů a dalších zajímavých článků.Mrkající

Doufám, že se Vám dnešní první Look Back líbíl a že my napíšete do komentářů i Vaše názory. Mrkající

Nákupy Amy: Leden 2O14: http://aandn.blog.cz/1401/nakupy-amy-leden-2014
Recenze Maybelline Color Vivids: http://aandn.blog.cz/1312/maybelline-vivids
Nákupy Nell: Leden 2014: http://aandn.blog.cz/1401/nakupy-nell-leden-2014

Žádné komentáře:

Okomentovat