úterý 11. února 2014

Co jsem dostala k Vánocum? by Nell

Autor: Nell

Předem se omlouvám, za špatné odsazení.

Dnešní článek bude věnovaný tomu, co jsem našla pod vánočním stromečkem. Budu zmiňovat jenom věci, které se týkají módy a kosmetiky, myslím si, že psát o tom, že jsem dostala "repráky" se sem ani nehodí. Ne u všech dárků znám ceny, takže je najdete jen u některých.

1. Čepice medvídek
Začnu asi tím, co mi udělalo největší radost. Ačkoliv jsem si tenhle dárek vybrala, tudíž jsem věděla, že ho dostanu, má radost nebyla menší, než kdyby to bylo překvapení. Tuhle čepičku jsem si přála už dlouho. Kromě toho, že je velmi netradiční, dá se z ní udělat i šála nebo rukavice. Cena nebyla moc nízká, ale vím, že tuhle čepici vážně unosím!
Cena + poštovné: 559,-





2. Kabelka CarpisaO tomhle dárku jsem neměla ani tušení, zato mi udělal obrovskou radost. Je to obyčejná černá kabelka, přesně taková, jakou jsem potřebovala. Má velmi vysoké zapínání, takže je obtížnější jí vykrást Smějící se. V pravém dolním rohu je logo Carpisy.





3. Pyžamo ReservedTohle pyžamo bylo koupené ve výprodeji v Reservedu. Po slevě stálo 350,- , teď už jsem ho ale bohužel nikde neviděla.

Fotku přidám později

4.Tepláky NewYorkerJsou to obyčejné tepláky z NewYorkeru, nedá se k tomu nic říct. Velmi se mi ale líbí zúžené konce nohavic a zvláštně zipované kapsy.





Tímto jsem zakončila všechno oblečení….a kabelku, a můžu se vrhnout na kosmetiku a příslušenství.

5. MAC brush cleanserTenhle a následující dárek se týká dezinfekce kosmetiky. První je tedy čistič na štětce od MACu, u kterého nejsem úpně spokojená s aplikátorem, jestli se tomu tak dá říct. Proto si vždy část odliju do staré střičky od nějakého vlasového produktu od Syossu. Jinak ho zatím nemůžu moc posoudit. Uvidíme, až ho budu používat delší dobu.
Cena: 320,-



6. Desident Cavi Cide
Ačkoliv je to čistič na doktorské náčiní, jestli se nepletu, já s ním čistím kosmetiku. Tady je to stejné jako u brush cleanseru, zatím ho nemůžu posoudit, ale hned jak si na něj udělám názor, dám vědět.
Cena: cca. 125,-
P. S. všechny znalosti o čištění kosmetiky mám od GetTheLouk (odkaz dám pod článek)



7. Sleek makeup- I divine Acid paletteO téhle paletce se nebudu moc rozmlouvat, protože už na ní mám recenzi. Recenzi udělám i na stránku, kde jsem jí objednávala.
Cena + poštovné: 325,-



Článek o Sleek makeup I divine Acid palette: připravuje se
GetTheLouk čištění kosmetiky: http://www.youtube.com/watch?v=wR1WmJPIxF0

Doufám, že se vám článek líbil, a že si přečtete i další Mrkající.

Žádné komentáře:

Okomentovat