pondělí 10. února 2014

Nákupy Amy: Leden 2014

Autor: Amy

Ahoj,
dnes to bude první článek v rubrice Nákupy. Tyto články budeme s Nell dávat pravidelně každý měsíc (většinou na konci měsíce). Moje první nákupy, nebudou skoro vůbec o kosmetice, ale spíše o oblečení a botech.

Vím, že Nell psala, že sem oblečení většinou dávat nebude, ale já jsem se rozhodla, že jsem, budu dávat kosmetiku i oblečení a boty, protože té kosmetiky u mě nebude moc, tak jak u Nell.

Kosmetika:

Odličovací ubrousky Douglas XLarge:
Jedinou kosmetickou věcí, kterou jsem si koupila, tak byly moje i Nell oblíbené Douglas ubrousky. Na ubrousky jsem dělala recenzi a ten kdo ji četl, tak určitě ví, že jsou fajn. S Nell jsme si kažá koupily 3 balení, protože mají v Douglasu akci 2+1 zdrmaUbrouský stojí 69,-.


To by bylo všechno, co se týče kosmetiky a teď hurá na oblečení. Usmívající se

Oblečení:

Pletený bílý svetr-Takko:
Během začátku roku, jsem se rozhodla, že si potřebuji koupit svetr, protože nějaký teplý svetr na zimu nemám. A tak jsem se rozhodla zajít do Takka, byla jsem tam sice poměrně dost dlouho, ale nakonec jsem si vybrala krásný, bílý až krémový svetr. Svetr měl také slevu, takže ještě k tomu super cena. Po slevě stál svetr cca 350,-.


Bílé tílko-Takko:
Když jsem si svetr v Takku zkoušela, tak jsem poznala, že musím mít pod svetr nějaké světlé, nejlépe bílé triko, protože to přes svetr prosvítalo. Takže jsem si vybrala obyčejné bílé tílko, které stálo asi 100,-.

Pruhované tílko-Takko:
Jak jsem už psala, ke svetru jsem si vybírala bílé tílko, ale známe se, že si samozřejmě nekoupím jenom obyčejné bílé tílko, a tak jsem se dívala, až jsem narazila na krásné pruhované tílka asi za 100,-, takže jsem neváhala a jedno si koupila. Barvy pruhů jsou vínové a šedé.


Plesové bílé šaty-Půjčovna plesových šatů Hodonín:
Protože jsem v deváté třídě a u nás se na škole tančí polonéza (polonéza je tanec, který tančí žáci devátých tříd na plese) a pořádají plesy, tak jsem si musela koupit šaty. První to bylo tak, že si šaty půjčím, a že budu mít takové široké s kruhem, ale nakonec to dopadlo tak, že jsem si koupila krásné bílé až máslové šaty se stříbrnými kamínky. Šaty nejsou vůbec široké, jsou úzké a spuštěné dolů a ramínka jsou za krk. Šaty mě stály přibližně 2800,-.
(omlouvám se za kvalitu fotky)


Plesové bílé boty- Půjčovna plesových šatů Hodonín:
Protože musím mít k šatům i boty, tak jsem si je rovnou koupila. Boty jsem si koupila taky v té půjčovně, ale normálně koupila, ne půjčila. Boty mají otevřenou špičku a jsou ozdobené stříbrnými kamínky a podpatek je vysoký asi 10cmBoty stály 1500,-.


Odkaz na recenzi Douglas ubrousků: http://aandn.blog.cz/1401/odlicovaci-ubrousky-douglas

Doufám, že se Vám nákupy líbily, a že mi napíšete do komentářů, co jste si za poslední dobu koupili vy a jaký máte názor na mé nákupy. Mrkající

Žádné komentáře:

Okomentovat