sobota 15. února 2014

Rozhovor s Terezou Loukotou z Tulip fashion

Autor: Amy & Nell

Ahoj,
dneska pro vás máme první článek v rubrice Rozhovory s blogery. Konkrétně s blogerkou Terezou z fashion blogu Tulip fashion. Doufáme, že se vám rozhovor bude líbit, a že si Terku a Tulip fashion zamilujete tak, jako my Mrkající.

Co pro tebe psaní blogu znamená?
Psaní blogu pro mě znamená druh odpočinku. Články na blog píši, pouze když mám volno, žádné učení, povinnosti, jinak se na psaní nemůžu soustředit.

Jak dlouho už blog píšeš?
Pokud bych do toho měla započítat i předešlý blog, tak je to asi tak tři čtvrtě roku od založení blogu o módě. Můj nynější blog byl založen asi tak před měsícem.

Máš spíše elegantní nebo sportovní styl?
Řekla bych, že elegantní ;) ale to musí spíše posoudit ostatní.

Jaký módní trend se ti nelíbí nebo jaký jsi nikdy nechápala?
Doufám, že tím nikoho neurazím. Ale co se mi opravdu nelíbí a ještě jsem nepochopila smysl tohoto kusu oblečení, je čepice s nápisem. Opravdu netuším, proč se to nosí a to jsem o tom už něco přečetla. To jsem nepochopila, jinak se mi nelíbí galaxy věci a military look, ale to už není tak strašné, to jsou spíše věci, které bych si na sebe nikdy nevzala.

Máš kromě módy i nějaké jiné koníčky?
Samozřejmě, že mám i jiné koníčky. V tuhle chvíli bych neřekla, že móda je pro mě koníček, je to spíše zpestření mého života.

Jaký módní trend sis v poslední době oblíbila?
V poslední době, tak v posledním půlroce, jsem si hodně oblíbila oblečení s krajkou. Je jedno, jestli jde o top, svetr, spodní prádlo, prostě cokoli s krajkou. Musím se krotit, aby ta krajka nepřevládala v mém šatníku, ale podle mého názoru krajka jen tak nevyjde z módy. Ale také mám ráda oblečení s flitry, i když to už se teď moc nenosí.

Máš hodně oblečení?
Oblečení mám asi tak přiměřeně. Mám věci, které jsou oblíbené a nosím je dokola a potom se u mě najdou věci, které nenosím a jen zabírají místo ve skříni. Takže je to tak půl na půl.

Ví o tvém blogu tvá rodina, přátelé, spolužáci,...?
Rodina o blogu neví,… o blogu ví pouze jedna kamarádka. A asi to tak i nechám.

Líčíš se? Pokud ano, jak moc?
S líčením jsem na tom o něco hůř než s módou. Z počátku jsem se líčila nevýrazně, teď jsem přešla na linky a řasenku a občas si dám make-up. A pouze na zvláštní příležitosti si dám stíny. Zatím na rty používám lesk, ale do budoucna bych chtěla zkusit rtěnku, ale nějak nemám odvahu.

Co plánuješ do budoucna na svém blogu?
Toho je celkem dost. V první řadě musím přidat články, protože jsem svůj blog v poslední době zanedbávala. Dále bych chtěla upravit design, ale to až mě napadne něco zajímavého. A také bych chtěla začít psát o úpravě nehtů, lacích a všem, co se týká manikúry.

Terezin nynější blog: http://tulip-fashion.blog.cz/
Terezin starý blog: http://modni-tyden.blog.cz/

To by bylo pro dnešek vše, doufáme, že jste si rozhovor užili, a že vás Tereza a její blog zaujali Usmívající se.

Žádné komentáře:

Okomentovat