neděle 9. února 2014

Sedona Lace

Autor: Nell

Sedona Lace je americký eshop se štětci. Kromě štětců zde naleznete minerální makeupy, tvářenkové i stínové paletky, linky a další.
Já jsem si od Sedony objednala set štětců s názvem 12 Piece Professional Makeup Brushes- Pink (mají i cestovní verzi). Spolupráce se Sedonou byla skvělá. To, kde se vaše štětce právě nacházejí, můžete sledovat na internetu. Na to bych se ale moc nevázala, vzhledem tomu, že podle internetu byly štětce stále v Americe, i když jsem je už dávno měla doma.
Na email vám přijde datové rozmezí, kdy by vám měly štětce přijít. Ačkoliv je rozmezí celkem velké, mně štětce přišly hned v prvním možném termínu (cca. do měsíce).
Štětce byly zabalené v kartonové krabičce a obházené kousky polystyrenu. Set přišel nepoškozený a s objednávkou nebyl celkové žádný problém.
Poštovné se mění podle toho, jak vysoká je cena vaší objednávky. Pro mě to bylo 18,60$ (cca. 372kč).
Se štětci i s objednávkou jsem velmi spokojená a určitě to od Sedony Lace nebyla poslední objednávka.




Hodnocení:

Žádné komentáře:

Okomentovat