sobota 1. března 2014

Makeup na lyžák aneb co si s sebou beru na hory? 2014

Autor: Nell



Ahoj všichni,
jelikož jedu v pondělí na lyžák, rozhodla jsem se napsat článek o tom, co všechno si s sebou beru. Bude to čistě jen z oblasti dekorativní kosmetiky, protože si myslím, že kolik triček a jaký ponožky si s sebou beru vás zrovna moc nezajímá :D.

Předem říkám, že toho nebude moc, protože jak už jsem řekla, jedu na hory a ne na týden módy do Paříže. Takže mými každodenními pomocníky budou korektor, pudr a možná voděodolná řasenka.

OBLIČEJ:
Jak už jsem říkala, na obličej mi postačí jenom korektor (Catrice camouflage cream- 010 Ivory) a pudr (Rimmel stay matte pressed powder- 003 Peach glow). Ale pro jistotu sebou beru i tvářenku (NYX mosaic powder- 09 Paradise). Stejně si myslím, že mi bude jen ležet v taštičce. Tuhle jsem zvolila kvůli jejímu skvělému poskládání. V danou chvíli si můžu vybrat tu barvu, na kterou mám zrovna chuť a nejsvětlejší odstín můžu použít i jako rozjasňovač.






OČI:
Co se očí týče, tam bude mým nejlepším kamarádem voděodolná řasenka (Maybelline Volum Express The colossal watherproof mascara), ale abych své řasy totálně neodrovnala, beru sebou i normální "nevoděodolku" (Loreal Paris Lash Architect 4D mascara). Pro "případné večery" s sebou táhnu Maybelline Color Tattoo  35- On and on Bronze a 65- Pink Gold, tužku na oči Sephora 01 noir artist a linky Dermacol Ultra Black dipliner- black sensation. A aby to všechno vydrželo, beru s sebou i primer (Essence colour arts eye base).









OBOČÍ:
Na obočí tu mám jen jednu věc a to Essence lash & brow gel mascara.



RTY:
A končíme rty. Normálně bych věci na rty nechala doma, ale jsem to přece jen já- Milovník rtěnek. Takže s sebou beru jednu nahou (Lip seduction lipstick 02) a jednu trošku výraznější (Rimmel lasting finish by kate 05). A nakonec ještě lesk (Maybelline COLORsensational shine gloss 150 pink shock).

Pozor! Na fotce vypadá druhá rtěnka MNOHEM výrazněji než ve skutečnosti.




ŠTĚTCE:
Štětce beru logicky takové, které mi "ladí" s makeupem, co mám s sebou.

Sedona Lace Powder Brush 376
Sedona Lace Large Angled Contour Brush 850
Hakuro H61
Sedona Lace Large Shader Brush 941
Sedona Lace Concealer Brush 954
Sedona Lace Small Angled Brush 561


Doufám, že jste si článek užili, a že jste se alespoň trochu inspirovali ;).

Žádné komentáře:

Okomentovat