úterý 11. března 2014

Nákupy oblečení Nell: Leden a Únor 2014

Autor: Nell

Ahoj,
dneska mám pro vás tak trochu netradiční článek o tom, co jsem si na sebe koupila za leden a únor. Krom oblečení sem budu dávat i boty a doplňky, protože by toho jinak moc nebylo. Tenhle článek nebudu přidávat pravidelně, protože jak už jsem zmiňovala, oblečení a spol. moc často nenakupuju.

Modré lodičky Deichmann
Jako první tu mám modré lodičky z Deichmannu za 349,-. Bohužel, jak cena napovídá, byl to výprodej, tudíž už je teď neseženete. Jak už jsem psala v TAGu 50 random facts about me, jsem milovník podpatků, takže u těhle bot bylo jasné, že je jen tak nepřehlídnu. Navíc mi k jejich koupi pomohla výmluva, že vlastně "nemám" boty na ples :D.


Zimní tenisky Humanic
Další nákup se odehrál spíše z nutnosi. Tenisky zrovna moc nenosím, ale i tak jsou občas potřeba, takže jsem sáhla po těhle ve slevě za 199,-. Kupodivu je nosím celkem ráda.


Z bot se přesouvám na kabelky. Zjistila jsem, že jsem trochu "kabelkofyl", protože jsem si koupila dvě za dva dny :D.

Stradivarius mini bowlling bag
První je malá tmavě modrá kabelka ze Stradivariuse, ke které kupodivu nemám žádnou vyčerpávající pohádku. Prostě jsem jí čapla a koupila :D.
Cena: 499,-


Kabelka Carpisa
Den na to jsme šly s Amy omrknout výprodej Carpisy a jak jsem mohla čekat, odešla jsem s novou kabelkou.
P. S. Amy si koupila tu samou.
Cena: 499,-


Černé šaty Lindex
Jak už jsem zmiňovala, letos jsem se odhodlala jít na ples, takže nové šaty byly nutnost. Poté, co jsem marně prošla asi tři nákupní centra, narazila jsem konečně na ty pravé. Není to žádná barevná bomba nebo výkřik poslední módy. Jsou to prostě klasické černé krajkované šaty, které se hodí na ples, na pohřeb, na party- prostě kamkoliv.
Cena: 899,-


Pletená šála X bags
Mým předposledním nákupem byla pletená šála z obchodu X bags na Chodově. Šála je lehce proplétaná zlatými nitkami. Trochu kouše ale za cenu 59,- je naprosto super.

Legíny Calioppe
A jako poslední tu mám obyčejné černé legíny z Calioppe za 199,-.


Doufám, že jste si nákupy užili, a že si přečtete i další články na našem blogu :-*.

Žádné komentáře:

Okomentovat