sobota 15. března 2014

Tohle nebo tamto/This or that TAG by Amy

Autor: Amy
Tak a je tu další TAG, tentokrát takový TAG, který jsem si moc oblíbila u jedné youtuberky, která se jmenuje GetTheLouk, a tak jsem se rozhodla ho udělat taky. Usmívající se

Tvářenka nebo bronzer?
Tvářenku používám častěji, ale i tvářenka může vypadat jako bronzer, ne?

Linky nebo řasenka?
Určitě řasenka, linky až tak často nenosím a bez řasenky nevyjdu z domu. Smějící se

Make-up nebo korektor?
Asi korektor, protože své nedokonalosti na pleti, musím nějak zakrýt.

Neutrální nebo barevné oční stíny?
To se tak nedá říct, líbí se mi různé druhy líčení, ale do školy nosím spíše to neutrální.

Lisované nebo sypké stíny?
Určitě lisované, se sypkými se nepracuje tak dobře jak s lisovanými.

Rtěnka nebo lesk?
Lesky jsem používala dřív, než jsem se dostala k rtěnkám, ale teď to jsou rozhodně rtěnky.

Štětce nebo houbičky?
Štětce!!! Fuj houbičky, práce s nimi je na……. Smějící se

Dlouhé nehty nebo krátké?
Více se mi líbí, asi dlouhé, ale pořád si je nalepovat, nebo dávat gelové, to asi ne, takže spíše nosím krátké.

Nehty umělé nebo přírodní?
Kdyby to šlo tak asi umělé, ale nemám je tak často, takže přírodní. Smějící se

Tělové mléko nebo máslo?
Tělové mléko, s máslem nemám ani moc zkušenost.

Džíny nebo tepláky?
Tak tohle je teda divná otázka. Doma radši nosím tepláky a když jdu někde do města nebo do školy tak určitě džíny.

Dlouhý nebo krátký rukáv?
Asi krátký rukáv, ale v poslední době jsem si oblíbila trička bez ramínek, nebo-li tílka.

Šátky nebo klobouky?
Rozhodně šátky, bez nich se neobejdu. Usmívající se

Puntíky nebo proužky?
Ani nevím, taky trochu divná otázka, ale asi obojí, je mi to jedno. Usmívající se

Drdol nebo culík?
V poslední době nosím asi drdol, ale culík se mi taky líbí.

Parfém nebo sprej?
Parfém, sprej nepoužívám.

Sprchový gel nebo mýdlo?
Asi sprchový gel, mýdlo nepoužívám.

Džíny nebo kalhoty?
Džíny, protože kalhoty moc nenosím.

Dlouhé kalhoty nebo kraťasy?
Kraťasy, protože mám radši léto, ale nemůžu si dát kraťasy v zimě, když je venku pod nulou. Smějící se

Žabky nebo sandálky?
Asi sandálky, ale je mi to v celku jedno.

Náhrdelníky nebo náramky?
Teď jsem si více oblíbila asi náhrdelníky, ale náramky jsem taky nosila.

Podpatky nebo nízké boty?
Rozhodně podpatky!!!!!!!! Mám podpatky hrozně ráda a líbí se mi více boty s podpatkem než bez a ještě k tomu jsem docela malá , takže to určitě nevadí.

Bunda nebo mikina?
Bunda, protože mikiny poslední době nenosím, ani nemám moc mikin.

H&M nebo Gate?
Chodím do obou obchodů, ale víc si toho vyberu asi v Gatu.

Vlasy rovné nebo vlnité?
Já mám vlasy rovné. Někdy si vlasy navlním kulmou, ale pořád mám radši rovné a vlnité vlasy bych asi nechtěla.

Pinetky nebo sponky?
Pinetky, používám je častěji.

Dlouhé vlasy nebo krátké?
Dlouhé, krátké vlasy bych nemohla mít.

Svázané vlasy nebo volné?
Zase je to podle toho v jakém stavu mám vlasy, když jsou mastnější dám si je do culíku, ale naopak když je mám čerstvě vyfoukané, proč si je dávat do culíku. Usmívající se

Déšť nebo slunce?
Slunce. Od jak živa, nemám ráda déšť.

Léto nebo zima?
Rozhodně léto!!!

Podzim nebo jaro?
Asi jaro, protože se těším na léto. Usmívající se

Čokoláda nebo vanilka?
Obojí!!! Smějící se

Sparta nebo Slávie?
Asi ani jedno (nejsem fanoušek).

odkaz na TAG GetTheLouk http://getthelouk.com/?p=2638

Doufám, že se Vám TAG líbil, a že si ho taky vyzkoušíte. Mrkající

Žádné komentáře:

Okomentovat