neděle 2. března 2014

50 Random facts about me TAG/ 50 Náhodných faktů o mně TAG by Amy

Autor: Amy

Ahoj,
Dnes to bude TAG, 50 Náhodných faktů o mně. Moc mě tento TAG zaujal a doufám, že jich vymyslím opravdu padesát. A ještě upozorňuji, že nějaké fakty budou podobné jako u Nell, protože jsem jako sestry. Smějící se

1. Mám ráda kosmetiku a baví mě si ji pořád dokola kupovat, ale určitě má Nell kosmetiky více než já.
2. Můj nejoblíbenější produkt kosmetiky je Naked palette od Urban Decay, miluju ji a nedokážu si představit, že bych ji neměla. (ale jinak mám ráda všechnu moji kosmetiku).
3. Moje nejoblíbenější barva je růžová (byla to fialová, ale poslední dobou jsem si oblíbila růžovou).
4. Hrozně ráda jím a pořád, ale moje postava by při takovém stravování měla vypadat úplně jinak.
5. Jsem k sobě hrozně neupřímná. (vidím na sobě věci mnohem hůř než ve skutečnosti).
6. Na rozdíl od Nell mám radši fb, než instagram ,ale nevím proč.
7. Jsem hrozně dlouho na počítači, klidně i do jedné ráno a to ve všední den, kdy mám potom vstávat v šest do školy.
8. Jsem ctižádostivá.
9. Je mi 15 let, ale vypadám mladší.
10. Jsem strašně malá, mám asi 158cm a dost mě to štve.
11. Miluju podpatky.
12. Bydlím na vesnici, ale nesnáším vesnice a nejradši bych se odstěhovala do Prahy. (a doufám, že se to v budoucnu splní).
13. Jsme s Nell nejlepší kamarádky, ale nejhorší na tom je, že jsme od sebe hrozně daleko asi 300km.
14. Hrozně ráda sleduju hokej hlavně MS, ale to je ohledně sportu asi všechno.
15. Miluju tousty a hodně často si je dávám před spaním, nevím proč, ale nějak jsem si to tak oblíbila.
16. Zpívám si ráda ve sprše. Smějící se
17. Mám ráda café, nejradši latte.
18. Jsem líná.
19. Ráda nakupuju kosmetiku, ale zdá se mi, že nakupuju více oblečení a boty, než kosmetiku.
20. Nerada vařím.
21. Nějak nemusím děti, ale doufám, že se to změní.
22. Za svůj život jsem měla několik idolů. (nechápu Nell) Smějící se
23. Miluju tanec.
24. Chtěla bych být někdy slavná. (ale nějak se mi to nedaří) Zamračený
25. Začínám sbírat ovečky, připadají mi hrozně roztomilé.
26. Pořád s Nell něco plánujeme a moc nás to baví.
27. Mým idolem je momentálně Adam Míšík Líbající (Nell ho nesnáší).
28. Nemám ráda matiku a fyziku, ale ve škole mi tyto předměty docela jdou. (neříkám, že bych je nějak uměla, ale nemám z těchto předmětů špatné známky).
29. Momentálně nemám kluka.
30. Asi čtyři měsíce nosím rovnátka a nesnáším je!!!
31. Nikdy mě ve škole nebavila výtvarná výchova.
32. Mám asi šest řasenek, ale používám jenom jednu, max. dvě. Smějící se
33. Musím si do diáře zapisovat všechny věci, jinak bych na to zapomněla. Smějící se
34. Mám jednoho sourozence. (mladšího bráchu).
35. Letos se hlásím na střední školu, konkrétně na gymnázium.
36. Mám krátký nohy.
37. S Nell točíme videa, ale nikdy je nedáváme na youtube.
38. Sedm let jsem hrála na klavír, teď si maximálně něco občas zahraju. Usmívající se
39. Nosím dioptrické brýle.
40. Mám hnusný nehty, ale ani se nedivím, protože o ně vůbec nepečuji.
41. Asi bych nevyšla z domu nenalíčená.
42. Skladuju si nákupní tašky.
43. Můj nejoblíbenější seriál je Comeback. (stejně jako u Nell, milujeme ho).
44. Nikdy nemám svoji stálou oblíbenou písničku, většinou se to mění.
45. Mým vzorem je moje sestřenice. (hádejte kdo to je)? Líbající
46. Miluju spaní, jsem hroznej lenoch.
47. Nesnáším tábory!
48. Nesnáším lečo!!! (blé)!
49. Máme s Nell podobné vlastnosti, ale v něčem se zase úplně lišíme.
50. Jsem ráda, že máme blog a doufám, že Vás baví číst naše články. Líbající

Doufám, že se Vám TAG líbíl a jestli jste tento TAG taky dělali, tak že mi to pošlete dolů do komentářů. Mrkající

Žádné komentáře:

Okomentovat