středa 19. března 2014

Sephora Poudre illuminatrice

Autor: Nell

O koupi tohoto rozjasňovače mě přibližně před rokem prakticky přesvědčila Amy. Byla to láska na první pohled. Do Sephory jsme během toho dne šly minimálně čtyřikrát, ale vždycky jsem si řekla, že ho nepotřebuju a že ho nebudu nosit. Nakonec ho Amy prostě vzala a vložila do mého nákupního košíku se slovy, že se mi to rozhodně vyplatí. A tento článek bude věnovaný tomu, jestli tomu tak bylo nebo ne.

Jako první mě zaujal vzhled. Ačkoliv je to nepodstatný faktor, musím říct, že je opravdu vydařený. A to nemluvím o tom, že je tento dessign vyražený do samotného rozjasňovače i s nápisem Sephora. Prostě nádhera!



Teď už se ale dostáváme k tomu podstatnému a to je cena a kvalita. Cenu si už nepamatuju přesně, ale bylo to něco okolo 300,-. Sehnat se dá klasicky v prodejnách Sephora.



Jak je z fotek zřejmé, rozjasňovač je do zlata a má krásnou pigmentaci. Teď se ale dostávám k záporům, které tento produkt má. Jedním z nich je to, že strašně práší. Stačí ho jen otevřít a vidíte, že je celé víčko od rozjasňovače (na fotkách to není vidět, protože jsem ho před focením vyčistila). Díky této vlastnosti hodně opadává i na pleti, poté se třpytí celý obličej a nevypadá to dobře. Poslední věc je velikost třpytek. Třpytky jsou trochu větší, takže rozjasňovač nevypadá úplně přirozeně, ale to není špatná vlastnost, já je třeba nosím ráda, ale někomu by to mohlo vadit. Liší se to člověk od člověka.




V předchozím odstavci jsem zmínila řadu špatných vlastností, ale i ty se dají něčím přelstít. Proto Vám teď dám několik rad, jak z tohohle rozjasňovače udělat lepší produkt.

Opadávání- jak už zmínila, rozjasňovač hodně práší a opadává, ale to se dá vylepšit aplikací pomocí správného štětce. Ideální je malý hustý štětec, kterým rozjasňovač hezky vtlačíte do pleti. Já doporučuji Large Fluff od Sigmy, ale vy použijte samozřejmě to, co máte doma.


Výdrž- tu jsem nezmiňovala, ale je poměrně logické, že když rozjasňovač práší, nevydrží dlouho. Jak výdrž, tak opadávání můžeme podpořit klasickým, pokud možno průhledným, očním primerem. Já myslím, že dobrým cenově dostupným primerem může být například primer na pigmenty od Essence.



Doufám, že vám tento článek zodpověděl Vaše otázky a že Vám pomohl rozhodnout se, zda si tento rozjasňovač koupit nebo ne. Já jsem nakonec ráda, že ho mám, ale má očekávání úplně nesplnil.

Hodnocení:

Žádné komentáře:

Okomentovat