neděle 7. září 2014

Update na podzim 2014

Autor: Nell

Ahoj všichni,
dlouho už jsem nepřidala žádný článek, vlastně od té chvíle, co s Amy točíme na YouTube, články jdou tak nějak stranou. Rozhodně to není něco, v čem bych chtěla pokračovat, ostatně i o tom bude dnešní článek. Bude obecně o tom, jak to na A&N bylo, je a bude.

1. Jak to bude s videi??
Takže.....videa vůbec nevypadají tak, jak bychom chtěly. Stále je co zdokonalovat, v poslední době na videa nebyla moc nálada, ale protože jsme chtěly neustále přidávat, točily jsme spíš z povinosti a tak to také vypadalo. Je obří rozdíl mezi videem, které točíme z radosti a které z povinnosti. V budoucnu bychom chtěly točit jen ta z radosti. A k tomu budeme muset vytvořit některá opatření. První změna bude v nákupech. Jak jistě víte, nákupy přidáváme každý měsíc, ale tím se řadí mezi ta povinná videa a většinou nás pak moc nebaví je točit. Takže je budeme točit jen jednou za čas, ale pravděpodobně ne každý měsíc. Dál se budou asi rušit LookBacky. Ty nás celkem baví, ale většinou na jejich natáčení není čas :( . Stejně jsou většinou hlavně o novinkách a na ty vás vždy upozorňujeme na Instagramu. To by mělo být z videové části asi vše. To, že videa nebudou pravidelná, snad ani zmiňovat nemusím. :)

2. Články zase na scéně
Jak už jsem psala, články jsme v poslední době nepsaly vůbec. To se ale změní!! - snad :D .....článková éra zase pokračuje. Alespoň u mě. Amy nikdy nebyla článkový typ :D :D.

3. A jak to všechno stihneme?
Těžko! Stíhat články, videa, školu, tréninky a taneční bude sice záhul, ale zvládnu to. Doufám. Nevím jak, ale zvládnu. Hodně aktivit je zdravá věc, takže něco udělám pro své zdraví :D.


To by bylo asi tak a v kostce všechno. Určitě mi napište, jaký máte na tyto změny názor, mějte se moc hezky a užívejte podzim....teda zatím stále léto, ale já už jsem v té podzimní náladě :).

pa, Nell :-*







Žádné komentáře:

Okomentovat