neděle 21. září 2014

Kdybych neprokrastinovala, nemohla bych psát tento článek....

Autor: Nell

Ahoj všichni,
je odpoledne a já tak nějak prokrastinuju od učení. Neříkejte, že to neznáte :D. Zítra sice nic nepíšu, ale za pár dní jo. Všechno oddaluju klasickou větou: "Je to až za pár dní, ještě je čas." Nesnáším to, kdybych se uměla učit průběžně, všechno by bylo mnohem jednodušší, ale taková už já prostě jsem, užívám si ten čas, kdy se učit "nemusím." Ale to známé slovíčko kdybych..... většinou ho používáme, když se stalo něco, co bychom chtěli změnit, ale přemýšleli jste o tom někdy naopak? Já jsem zastáncem toho, že každá prkotina v našem životě hraje obrovskou roli a kdyby se nestala, všechno by teď bylo úplně jinak.
Zkusila jsem se proto zamyslet nad několika důležitými kdyby v mém žvotě.


......kdybych se kdysi nepohádala se svojí tehdejší nejlepší kamarádkou, nezačala bych se tak moc přátelit s Amy <3......

......kdybych nešla na špatnou základku, nemohla bych teď dělat jeden ze svých největších koníčků........

......kdybych se ve třetí třídě nenechala ostříhat na hodně krátké mikádo (které mi fakt nesluší!!), určitě bych to zkusila někdy teď....a to by bylo mnohem horší!! :D :D

......kdybych neprokrastinovala, nemohla bych psát tento článek :D......

......kdybych neměla sestru (která mi občas hodně leze na nervy), neměla bych tolik krásných vzpomínek z dětství........

.....kdyby si kdysi sestra nepřála k Vánocům králíčka (nebyla jsem z tohoto přání zrovna nadšená), to nádherné ušaté štěstí by teď nebylo v našem životě <3 .......

.......kdybych nezačala před dvěma lety natáčet videa, možná bych je netočila ani teď, ale hlavně bych vůbec nevěděla, jak to na Youtube chodí a jaký je to pocit mít lidi, kteří ve vás věří a podporují vás.......... mám vás moc ráda :-*


To by bylo pro dnešek všechno, mějte se moc hezky, užívejte podzim a určitě mi napište vaše důležitá kdyby.....pa, Nell :-*



Žádné komentáře:

Okomentovat