úterý 23. prosince 2014

Feelunique (recenze)

Autor: Nell

Ahoj všichni,
protože už mám prázdniny, články se teď valí jako na běžícím páse a opět se ve mně probudil blogový duch.
Jak jsem tak projížděla naše články, napadlo mě, že už jsem dlouho nenapsala recenzi na nějaký eshop. A protože jsem teď toho před Vánoci objednávala opravdu hodně, měla jsem z čeho vybírat.

Rozhodla jsem se pro Feelunique, protože si myslím, že Vás mnohem víc zajímají mé zkušennosti se zahraničními eshopy, než s těmi českými.
Na této stránce jsem letos mamce objednávala dárek k Vánocům. Ti z Vás, kteří viděli video, vědí, že je to Naked 3 od Urban Decay.


Teď už tedy k eshopu. Nejprve obecně.
Feelunique.com je anglický eshop s kosmetikou (dekorativní, vlasovou i tělovou). Pro mě je velmi výhodný hlavně proto, že prodává i produkty značky Urban Decay, což je jedna z nejznámějších, ale v ČR, bohužel, velmi nedostupných značek.

POŠTOVNÉ
Pokud částka Vaší objednávky přesahuje 10£ (cca. 350kč), je poštovné zdarma. Této nabídky rozhodně doporučuji využít. Kolik je poštovné při nákupu pod 10£, bohužel, nevím.

MOŽNOSTI DOPRAVY
Co se dopravy týče, máte dvě možnosti.
a) Europe standard- zboží Vám přijde do 5-10 pracovních dní.
b) DHL express- zboží přijde do 2-5 pracovních dní, musíte si ale připlatit 20£ (cca. 700kč)
Já osobně rozhodně doporučiji Europe standard. Zboží přijde opravdu do 10 dní, nepřiplácíte si a i tak je vše perfektně zabalené.

MOŽNOSTI PLATBY
Platit můžete buď přes PayPal účet nebo kartou (Visa, MasterCard, Maestro, Delta, American Express).
Při objednávkách ze zahraničí nelze platit na dobírku!!!

INFORMACE O ZÁSILCE
Na email Vám příjdou 3 emaily (nebo alespoň mně přišly 3).
1) Potvrzení o zaplacení.
2) Potvrzení o objednání.
3) Oznámení, že byla Vaše objednávka odeslána.
Dále přebere Vaší zásilku Česká pošta nebo celní úřad. V případě, že přebere zásilku celní úřad, přijde Vám obálka s informacemi o Vaší zásilce a o tom, co musíte udělat, abyste jí získali. Je také možnost, že budete platit CLO nebo nějakou daň. Důvody, proč by mohla být Vaše zásilka zastavena na celním úřadě jsou různé a většinou jsou vypsané v papírech, které obdržíte.

MOJE ZKUŠENNOST:
Má objednávka proběhla naprosto v pořádku bez sebemenších komplikací. Eshop zásilku zaslal velmi pečlivě zabalenou. Bohužel, mi jí zastavil celní úřad, kde jsem musela platit DPH (nebo tak něco :D), ale nakonec mi byla vydána a mám jí doma.




S eshopem jsem tedy byla moc spokojená a hodnotím ho čtyřmi hvězdičkami (tu pátou nedostal jen za tu celnici, za kterou vlastně nemůže).


Pokud máte jakékoliv dotazy, klidně se ptejte, ráda Vám odpovím.

Mějte se hezky,
Pa, Nell :-*



3 komentáře:

  1. Taky se chystam objednat UD ale bojim se cla.Kolik si platila? Jestli se muzu zeptat:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že něco okolo 200,- , ale nejsem si úplně jistá :)

      Vymazat
  2. Taky se chystam objednat UD ale bojim se cla.Kolik si platila? Jestli se muzu zeptat:-)

    OdpovědětVymazat