neděle 4. května 2014

Look Back Nell: Duben 2014

Autor: Nell

Ahoj,
je tu zase začátek nového měsíce, to znamená, že přišel čas na dubnový Look back. Tak žádné prodlužování a jdeme na to :).

1. Novinky a zajímavosti:

1) Rimmel sweetie crush
Jako první tu mám nové laky se sparkle (neboli pískovým) efektem od Rimmelu. Bohužel nevím, jestli se dostanou i k nám, ale pevně v to doufám :).





2) BH cosmetics Bombshell Bronze
Dále tu mám bronzery od BH cosmetics, musím říct, že mě opravdu hodně lákají. Můžete je objednat zde.



3) Balea exotická limitka- MANGO BAMBO, CARAMBOLA LAMBADA
Pokračujeme novou exotickou limitkou od Baley. Existují dvě vůně- MANGO BAMBO a CARAMBOLA LAMBADA. Myslím, že mají jen sprcháče a body lotiony.



4) L´oreal exclusive collection
L´oreal vyvinul novou řadu rtěnek. Mě osobně moc nezaujaly, ale pro ty z vás, kteří mají na rtech rádi jen něco lehkého- téměř neviditelného, by to mohlo být super :).




5) Maybelline The pastel punch collection + Color whisper za 99,-
Maybelline má novou krásnou kolekci pastelových laků. Prostě nádhera! Navíc má slevu na barevné balzámy Color whisper. Už jednou byly zlevněny na 99,-, poté je ale opět zdražili a nyní jsou zase ve slevě :).



6) MAC Alluring Aqua collection
A zakončím to mou nejoblíbenější novinkou, a to Alluring Aqua kolekcí od MACu. Musím říct, že se MACu tahle kolekce opravdu vydařila. Původně se mi balení moc nelíbilo, ale změnila jsem názor. Mamka si v této kolekci koupila nádhernou tvářenku v odstínu Sea me hear me a i já jsem si zde nakoupila, ale o tom až v květnových nákupech :-*.





2. Oblíbený trend:
Minulý měsíc jsem si oblíbila klasické "kouřovky" v různých barvách ve tvaru tzv. motýlích křídel.

3. Oblíbené produkty:

1) Essence pigmenty
Moc ráda jsem nosila Essence pigmenty, prakticky všechny!....Ale to je tak vše, jinak jsem k ničemu jinému nijak extra nepřilnula.


4. Co nás na A&N čeká příští měsíc?
Příští měsíc se můžete rozhodně těšit na vyhlášení naší soutěže a na článek o tom, jak odstranit třpytivý lak ;).

Doufám, že se vám článek líbil, mějte se fajn a čtěte dál A&N :).

Pa, Nell :-*

Žádné komentáře:

Okomentovat